Specificaties 4,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 920 Zwart Review

T2112 19 februari 2013, 2.146 views

Nokia Lumia 920 Zwart

Pluspunten

• Stevig en mooi design
  • Goede camera, hoewel wat ze beloven niet waar is. PureView werkt voor geen meter.
  • Mooi, helder en mooi afwerkt scherm
  • Gevoelig scherm, werkt goed met handschoenen
  • Goede ondersteuning van Nokia

Minpunten

• Bugs in windows phone 8
  • Weinig nuttige apps (Om bijvoorbeeld je internet verbuik bij te houden)
  • De Lumia heeft een relatief klein scherm voor een grote telefoon.

Voor dat deze telefoon kocht had ik een android toestel. Ik had een Samsung Galaxy S2, dit was een prettige telefoon maar ik had problemen dat dit toestel niet erg stabiel was.
Na twee jaar kon ik een nieuw toestel kiezen, en heb voornamelijk gekeken naar producten die wat stabieler waren dan android. Ik had de keuze tussen een Iphone 4S, Iphone 5, Nokia Lumia 920, Nokia Lumia 820.
Ik heb altijd een warm hart gehad voor Nokia, en eigenlijk heb ik niks met Apple. Toen heb ik de keuze gemaakt om enigsinds blind de keuze gemaakt Nokia met Windows Phone 8.
Voorheen heb ik nooit gewerkt met Windows Phone 8 en dit werkt erg goed en stabiel! En dat zocht ik.

Ik hoop dat Windows Phone groter word, en er meer apps voor komen.

Heb jij ook een Nokia Lumia 920 Zwart?

Het eerste wat me opvalt: je gebruik kun je bijhouden met Nokia Counters http://www.windowsphone.c...f8-4d1d-8fba-beaa01fafa47 :)
dat is echt geweldig, zoiets zocht ik al, bedankt dat je het laat zien.
jammer dat het niet voor wp8 beschikbaar is ;(
Had ik gedownload en gebruikt, helaas bij mij vol met bugs en daarna weer gewist, Ga hem opnieuw proberen!. Probeer nu Cellular live, maar goed die werkt ook niet precies zoals ik wil.
Ik ga hem weer downloaden en proberen!
Beetje tegenstrijdig: "heb voornamelijk gekeken naar producten die wat stabieler waren dan android" VS Bugs in windows phone 8...

Wat zijn de bugs bijvoorbeeld?

[Reactie gewijzigd door willy1986 op 20 februari 2013 12:54]

Mijn android toestel viel vaak uit, voornamelijk tijdens opstarten van apps. Ook tijdens telefoon gesprekken rebooten hij zichzelf, dat was storend.
Een aantal bugs die ik bij mijn lumia tegen kom is op het moment dat je aan het bellen bent. Als je aan het bellen bent en je wilt even kijken op scherm flikkert deze van zwart naar normaal scherm. Denk dat het een bug is met de front facing camera. Vanuit gaande dat dit soorten dingen nog uit WP8 worden gehaald, noem ik het maar bugs.
Waarom heb je voor de 920 gekozen en niet de 820 als ik vragen mag?
De grote, design trok mij erg aan. Bij de 820 trok mij dat minder.
over dat scherm vind ik raar. als je het scherm ziet zit het bijna helemaal tot de rand.