Kingston HyperX KHX1600C9D3K6/12GX Review

Stephan---pro 16 februari 2013, laatste update op 16 februari 2013, 326 views

Kingston HyperX KHX1600C9D3K6/12GX

Pluspunten

• Zeer goed stevig en veilig verpakt.
  • Makkelijk te installeren.
  • Kleine warranty en installation guide.
  • Erg mooie ram met de heatspreader.
  • Zeer stabiel geheugen.

Minpunten

Stabiliteit Score: 5
Ik heb deze kit sinds 15-2-2013 en bij ontvangst was hij zeer goed verpakt met van die witte strips en een sticker voor als hij beschadigt is dat het gemeld moet worden.
Na het openen van de doos vind je nog een doosje met een factory seal, als je die opent zie je een zachte foam met daartussen de 2 doosjes met de ram.
het installeren gaat zeer makkelijk gewoon in de bankjes stoppen en het werkt je hoeft verder niks aan te passen in je bios.
en je kan meteen beginnen met multitasking en wat je ook maar wilt.

• i7 920 intel
  • Windows 7 64bit
  • x58 moederbord

Heb jij ook een Kingston HyperX KHX1600C9D3K6/12GX?

Op dit moment is dit nog niet echt een tweakers review.... op welk voltage draaien deze stokjes standaard? Watvoor timings haal je? Snelheid al eens aangepast?
Waarom niet 3x4Gb besteld, nu is upgraden een dure hobby?
En eensch met ^^ wat benchmarks en meer info over timings en prestaties zouden meer op zijn plaats zijn dan het uitpakken, had je niet beter op youtube kunnen posten? (unboxing video)

[Reactie gewijzigd door SAiN ONeZ op 16 februari 2013 13:15]

sorry heren was vergeten de video te plaatsen: http://www.youtube.com/wa...JiNhYWLcaGV8jcNtA&index=1
overclocken kan je niet erg goed met deze ram kan maar een heel klein beetje zag ik op internet en ik ga niet mijn ram verpesten door een overclock