Razer Imperator 2012 Gaming Mouse Review

ProQuizmaster 11 februari 2013, 436 views

Razer Imperator 2012 Gaming Mouse

Pluspunten

• mooi design
  • licht lekker in de hand
  • genoeg knoppen
  • lengte kabel

Minpunten

• de software
  • de kabel begint snel met rafelen
  • duurzaamheid in het algemeen

Ik kocht deze muis vlak nadat hij uitkwam voor de hoofdprijs,
In het begin was ik zeer tevreden het enigste wat tegenvalt aan deze muis is de software die er bij geleverd wordt: het is langzaam en werkt erg omslachtig met het instellen van macro's, meerdere malen crashte de software bij mij. Ook de instellingen wegschrijven naar de muis (wat wel een toevoegende waarde KAN hebben) ging bij mij nooit vlekkeloos.

ik ben (volgens mijzelf) geen agressieve gamer, het zou een enkele keer zo geweest kunnen zijn dat de muis te hard op het bureau terecht is gekomen, echter begaf de linkermuisknop het bij mij vrij snel. Het begon met dat hij een lichte muisklik niet registreerde maar wel 100 kliks gaf als je iets probeert te verslepen.

ik heb op deze manier nog een hele tijd cs 1.6 gespeeld, mensen vermaakte zich dolletjes als ik een bom probeerde te planten. Maar als ik muziek maak in fruityloops loopt het met werken in de playlist in de soep

vervolgens heb ik de muis maar bij het draad gepakt en heb hem met volle vaart tegen de grond gesmeten.

Heb jij ook een Razer Imperator 2012 Gaming Mouse?

Hier een bezitter van zowel een Razer Imperator (V1 ?) en een Cyborg R.A.T. 7

Ik heb mijn Imperator al ruim 2,5 jaar en bij mij is de kabel nog 100% in orde, geen klik problemen etc.
Misschien had je gewoon moeten proberen om de garantie aan te spreken? Want ik zou eerder zeggen dat die van jouw dan defect is :/
(zeker nu)

De software vind ik juist best handig, je kan echt iedere knop een makro functie geven, zelfs de linker en rechter muisknop (en scrollwheel). Ik weet niet hoe het met bijv. Logitech zit, maar zelfs m'n R.A.T. heeft mindere software IMO.

Jammer dat je de muis stuk geslagen hebt :/
Had hem graag gratis van je over genomen ;)
Hoeveel knoppen heeft de razer dat wil ik weten