Logitech Wireless Combo MK330 (Qwerty US)

Logitech Wireless Combo MK330 (Qwerty US) Review

peize9 9 februari 2013, 1.874 views

Logitech Wireless Combo MK330 (Qwerty US)

Pluspunten

• kleine usb ontvanger
  • ziet er mooi uit
  • goede indeling

Minpunten

• soms slechte verbinding tussen toetsenbord en ontvanger.
  • geen lampjes voor pause break, capslock en numlock

ik heb deze set gekocht nadat ik een nieuwe computer kocht.
hier wat voor en nadelen waar je tegenaan kan lopen als je hem koopt.

nadat ik hem gekocht had bouwde ik de computer en sloot alles aan. ik starte alles op en de mk 330 werkte zeer goed. na een tijdje begon ik te merken dat hij tijdens spellen heel erg veel vertraging had tussen toetsenbord en ontvanger. dit zorgte er meerdere malen voor dat ik dood ging in left for dead, tijden een rij spel overal tegenaan reed en bij KSP gecrasht ben.
het kan misschien komen doordat ik oplaadbare batterijen gebruik. (als iemand het weet plaats het plz in de reacties)

verder ben ik ook nog tegen het niet gebruiken van capslock numlock en pause break lampjes. hier heb ik last van wanneer ik een wachtwoord in vul en mijn gebruikersnaam er al staat.

goede punten zijn er ook
de indeling van het keyboard is heel goed. hierdoor typt hij dus ook heel goed.
hij ziet er ook mooi uit okal is de muis wat klein.
en de ontvanger is ook klein. handig voor bij laptops.

hoplijk heeft de review u geholpen

MVG
Peize9

Heb jij ook een Logitech Wireless Combo MK330 (Qwerty US)?