Marantz UD5007 Zwart Review

Aragnut 9 februari 2013, 2.652 views

Marantz UD5007 Zwart

Geluidskwaliteit Score: 5

Ik ben al een tijdje op zoek geweest om mijn cd speler (uit 1989) te vervangen. Bij het zoeken naar een vervanger ben ik overgestapt van de pure CD speler naar deze blu-ray speler, mede door de "pure audio" settting. Dit heeft mij tevens de mogelijkheid gegeven om mijn PS3 als blu-ray te vervangen. Omdat er op deze manier de functie van 2 apparaten wordt vervangen zal ik de vergelijking in 2 vlakken maken: als audio apparaat en als video playback apparaat. Helaas heb ik niet de beschikking over andere standalone blu-ray spelers waardoor ik hiertussen geen vergelijking kan maken.

Heb jij ook een Marantz UD5007 Zwart?