Popcorn Hour A-400 0GB 512MB Review
Ik heb de popcorn A400 gekocht ter vervanging van de popcorn A200.
De redenen van de upgrade zijn eigenlijk simpel, de popcorn processor was net niet snel genoeg voor alle dingen die er op draaiden. En als positieve meevaller is het zo dat de nieuwe A400 fanless is, aangezien alles bij mij redelijk volgepropt is onder de
Eindoordeel
Ik heb de popcorn A400 gekocht ter vervanging van de popcorn A200.
De redenen van de upgrade zijn eigenlijk simpel, de popcorn processor was net niet snel genoeg voor alle dingen die er op draaiden. En als positieve meevaller is het zo dat de nieuwe A400 fanless is, aangezien alles bij mij redelijk volgepropt is onder de
De redenen van de upgrade zijn eigenlijk simpel, de popcorn processor was net niet snel genoeg voor alle dingen die er op draaiden. En als positieve meevaller is het zo dat de nieuwe A400 fanless is, aangezien alles bij mij redelijk volgepropt is onder de
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Popcorn Hour A-400 0GB 512MB?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!