Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech diNovo Mini Review

Alex86 12 februari 2013, 894 views

Logitech diNovo Mini

Pluspunten

• Handig
  • Dicht te klappen
  • Batterij
  • Precisie
  • Formaat

Minpunten

• Beperkt instelbare functionaliteit van Logitech software.
  • Prijs mag wel lager

Zeer handig apparaatje voor helaas niet zo'n zachte prijs. Maar het is volgens mij de enige ultieme manier van het bedienen van XBMC vanaf de bank, zonder groot keyboard. Deze ligt daarom vrijwel altijd ergens tussen de bank kussens, ideaal!

Software
De meegeleverde software van Logitech laat het helaas niet toe op eigen knoppen te programmeren. Ofwel als ik de mediaspeler wil opstarten begin deze met Windows Media C. maar ik gebruik XBMC. Meteen aan het begin vond ik op het net Uberoptions (http://uberoptions.net/). Dit leek te oplossing maar werkt alleen met oude firmware en dat was de moeite niet waard. En nu is het helaas ook zo dat uberoptions selectief zijn werkt goed deed.

Batterij
Deze laat ik zeer zelden bij, gemiddeld 1 keer per maand.

Echt een aanrader. Super handig en met een perfecte ontvangst!

In gebruik sinds mei 2011.

Heb jij ook een Logitech diNovo Mini?