Specificaties 47" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 47LM670S Review

Loran 4 februari 2013, 771 views

LG 47LM670S

Pluspunten

• Geluid is voor een LG platte tv erg goed. Wel heb ik meestal mijn 5.1 setje aan staan.
  • Hij speelt bijna alle formaten rechtstreeks van externe usb schijf af.
  • Netjes 4 brillen en een clip-on brilletje meegeleverd. Het zijn nette lichte brillen, die een groter oppervlakte hebben als de bioscoop 3D brillen (welke overigens ook goed werken op de tv).
  • Bediening werkt erg soepel, bladeren op externe schijf werkt goed.

Minpunten

• Te dicht op het scherm zitten geeft geen mooi 3d beeld, dan worden de horizontale lijnen zichtbaar die voor het 3D effect zorgen. Gelukkig zit ik er ver genoeg vandaan.
  • tv pakt alleen het .srt bestand wat exact dezelfde naam heeft als het video bestand, geen mogelijkheid om te switchen naar een ander bestand wat bijvoorbeeld is uitgebreid met _nl of v1.
  • ARC niet werkend gekregen met Denon AVR1311 5.1 receiver met hdmi 1.4 kabel. In plaats daarvan een optische kabel gelegd van tv naar Denon receiver.
  • Het opnemen op externe harde schijf werkt alleen als er een CI+ kaart in zit. Niet met een mediabox aangesloten via HDMI

TV ongeveer anderhalve maand in bezit, inmiddels veel 3D films en series bekeken.

Voor deze tv gekozen vanwege het betaalbare formaat, LG omdat ze de enige waren met passieve brillen. Ik zat niet te wachten op knipperende dure brillen.

Erg mooi vormgegeven met een aluminium rand, voor zover er een rand is. Nette voet, helaas wel van plastic, maar niet storend.

Inmiddels al twee maal een software update ontvangen, dus er is nog ontwikkeling en vooruitgang, het waren kleine verschillen zoals de Youtube applicatie is uitgebreid met het koppelen van telefoon.

Magic remote is vooral in het begin leuk, inmiddels pak ik meestal de normale ab vanwege de play, pauze en stop knop.

App beschikbaar voor android, werkt erg goed.

CI+ module voor UPC is in bestelling.

Heb jij ook een LG 47LM670S?

Reviews door de redactie

is je mening nog veranderd want als ik jouw review lees klinkt het wel erg goed