Specificaties 10,1" (1280x800), Android 4.0, WiFi - Bekijk alle specificaties

Acer Iconia Tab A210 8GB Grijs Review

daantjecool 3 februari 2013, laatste update op 4 februari 2013, 449 views

Acer Iconia Tab A210 8GB Grijs

Pluspunten

• snel
  • andriod 4.1
  • goede prijs

Minpunten

• ergonomie
  • beelscherm

ik heb deze tablet aangeschaft om lekker te kunnen gamen en films te kijken. Dus hij moest een goede cpu hebben ik had eerst de nexus op het oog. Maar toen de dixons deze tablet voor 199 had liggen heb ik toch deze gekocht. En hij is me goed bevallen. Het gamen gaat lekker met tegra 3 alleen grafische zware games lopen wel is vast(denk aan gta III). want het gaat hier ook om de goedkopere versie van de tegra 3. ook loopt hij maar 1,2 ghz in plaats van de gebruikelijke 1.3 of zelfs 1.4. Voor de rest is de beeld scherm kwaliteit niet geweldig. Maar voor 199 zeker niet slecht het scherm kan wel best wel helder worden gezet dat helpt. De speakers zijn goed alleen een beetje raar ze hebben behalve bij de nexus 10 en nog een paar. Nog niet echt ontdekt dat speaker beter aan de voorkant moeten. Ook jammer is de camera er is slechts een die is van vga kwaliteit. Nou dat was zo'n beetje. Ik heb deze review even snel geschreven dus sorry voor de typefouten of eventueel niet kloppende info
na 3 maanden stuk gegaan naar acer gestuurd niks terug gekregen echt geen acer fan meer

Heb jij ook een Acer Iconia Tab A210 8GB Grijs?