Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

AOC I2353FH Review

DipSausje2Newbie 31 januari 2013, 285 views

AOC I2353FH

Pluspunten

Minpunten

• 2 verschillende schermen met pixeldefecten.

Ik heb tot tweemaal toe het scherm besteld eerst bij Afuture en toen begonnen de eerste problemen: het eerste scherm had 3 pixeldefecten. Ik kon het scherm terug sturen binnen 7 werkdagen vanwege mijn bedenktijd, aangezien ik toch dit scherm wou probeerde ik het bij Redcoon. Dit had helaas geen zin voor mij, aangezien het weer 1 pixeldefect bevatte.

Ik wou met deze review duidelijk maken dat als je het scherm koopt goed op eventuele pixeldefecten moet letten.

Het is een prachtig scherm, vandaar dat ik het twee keer geprobeerd heb om dit scherm aan te schaffen maar helaas voor mij twee maal pixeldefecten.

Heb jij ook een AOC I2353FH?

Sorry, bedankt voor de waarschuwing en zo, maar dit is geen review. Waarom bespreek je de monitor verder helemaal niet? Die dode pixels, toeval of whatever daar gelaten, kan altijd.... de mensen zijn vooral geinteresseerd in de kwaliteit van de monitor als er geen dode pixels zouden zijn. Je had dus, ook met dode pixels, even wat foto's kunnen maken en vertellen hoe je de kwaliteit voor de rest vindt...