Specificaties Powerbank (universeel) - Bekijk alle specificaties

Duracell Instant USB charger 1150mAh Review

phaschellekensNewbie 26 januari 2013, 442 views

Duracell Instant USB charger 1150mAh

Pluspunten

• Klein van formaat.
  • Makkelijk in gebruik.
  • Goede prijs.

Minpunten

• Mist een stekker om op te laden.

De lader is klein en handzaam. Makkelijk als je onderweg met een lege telefoon zit. Je kunt dan je telefoon in je zak opladen. De lader past er makkelijk bij. Het gebeurt mij vrij regelmatig dat ik door veelvuldig gebruik met een lege telefoon zit. Gelukkig is dat zo snel opgelost.

Heb jij ook een Duracell Instant USB charger 1150mAh?

Mis wel wat dingen in je review die juist belangrijk zijn. Je beschrijft nu niet veel meer dan wat ik op de verpakking zou kunnen lezen.

Denk bijvoorbeeld aan.
1. Hoe lang duurt het voordat batterij (Duracell) opgeladen is vanaf leeg.
2. Hoe lang duurt het opladen van je telefoon tov met een gewone lader. Zit meestal verschil in qua snelheid.
3. Hoe veel keer kun je de telefoon opladen met 1 lading.

In mijn ogen zijn dit de belangrijkste onderdelen die iemand wil weten als je dit product aanschaft.