Specificaties 240GB 2.5" (SATA-600) @ 500/450MB/s - Bekijk alle specificaties

Intel 335 Solid State Drive 240GB Review

juFo 25 januari 2013, 1.004 views

Intel 335 Solid State Drive 240GB

Pluspunten

• Deze ssd reeks is niet de topreeks van Intel, maar haalt wel zeer goede snelheden vergeleken met hun topreeks.
  • De 335 is gemaakt op 22nm, de voorganger 330 op 35nm, wat beter uitkomt qua zuinigheid. Ook komt de schijf niet te warm.
  • Bij het setje vijzen zit nog een extra reserve vijsje, mocht je er eentje kwijtspelen (want groot zijn ze niet).
  • Tevens zit er ook een schijfhouder bij, mocht je de ssd niet vast aan je case kunnen monteren. (niet alle websites vermelden dit).
  • Qua prijs/hoeveelheid data opslag valt deze schijf zeer goed mee!

Minpunten

• De handleiding heeft het enkel over migratie van data en is daar ook zeer beperkt in.
  • Zorg dat je de drivers ge´nstalleerd hebt voor je iets anders installeert want zonder deze loopt de schijf niet lekker.
  • De kabeltjes zijn net lang genoeg. Wie de schijf ver van zijn moederbord wil monteren moet goed kijken dat je stroomkabel lang genoeg is (maar in 90% van de gevallen zal dit geen probleem zijn)

Enige tijd geleden een intel 335 ssd gekocht voor mijn nieuwe pc.
Ik wou wat extra uitgeven maar geen 'zotte kosten' maken.
Na wat opzoekwerk ben ik tot deze schijf gekomen.

Als extra geef ik graag mee dat de Fractal Design Define R4 case een uitstekende kuize is om de ssd te monteren.
De case voorziet achter het moederbord plaats voor 2x 2.5" ssd schijven!

Heb jij ook een Intel 335 Solid State Drive 240GB?