Samsung 830 series SSD 128GB - Reviews

Specificaties 2.5" • MLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Samsung 830 series SSD 128GB Review

EVVELNewbie 24 januari 2013, 673 views

Samsung 830 series SSD 128GB

Pluspunten

• Doet waar het voor bedoelt is, duidelijk te merken in snelheid van de PC
  • Makkelijk in te bouwen en aan te sluiten
  • Alle benodigdheden worden bijgeleverd (kabels, 2.5' naar 3.5' bevestigingsplaat, schroeven, norton ghost software).
  • Snelle levering via www.zercom.eu

Minpunten

Om de PC performance wat te verbeteren in eens overgegaan van WinXP op traditionele hardeschijf naar Win7x64 op deze schijf. Na iets te zijn bijgepraat door een kenner voor deze uitbreiding gekozen (o.b.v. lees- en schrijfsnelheid i.c.m. prijs, 128GB is voor mij -geen gamer- meer dan voldoende om Windows en andere software op te draaien). Zelfs voor dummies is deze upgrade goed uit te voeren. Had 20 minuten nodig voor het inbouwen en nog eens 20 minuten voor het aanpassen van de biossettings en het installeren van Windows 7. Geen enkele problemen ondervonden. Verschil: dag en nacht, wil niet meer terug. Snelheid is fenomenaal toegenomen (zelfs als ik deze SSD met SATA-600 aansluit op mijn moederbord met enkel SATA-300 aansluitingen).

Heb jij ook een Samsung 830 series SSD 128GB?

Het minpunt ligt volgens mij meer aan de leverancier dan de hardware waar de review over gaat ?
klopt vond dit de beste plaats om het te melden
Tweakers is dat niet met je eens ben ik bang. De shopreviews zijn hier te vinden:
oke thx heb het verplaatst.