Specificaties Socket AM3 met AMD 770 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI 770-C45 Review

PatrickVk33 22 januari 2013, 100 views

MSI 770-C45

Pluspunten

• Veel aansluitmogelijkheden
  • Ruim opgezet
  • Aangename prijs

Minpunten

• Betrouwbaarheid is matig

Layout Score: 2
Ik besloot, na lange tijd, om mijn P4 uit mijn Chieftec Dragon bigtower te slopen en er een nieuw systeem in te plaatsen. Een AMD Phenom II X4 i.c.m. met dit bord en een totaal van 8Gb DDR3 1333 aangeheugen een Sapphire Radeon HD 5830 kaart.

Het bord er nu anderhalf jaar op zitten en heeft deze week de geest gegeven.
Het begon met wazige Atapi errors wat uiteindelijk een defecte sAta aansluiting bleek te zijn.
Niet lang daarna gaf het ding de geest. Sloot zichzelf af en vervolgens einde verhaal. Mijn advies zou zijn om iets meer te betalen voor een kwalitatief beter bord met een 970 chipset.

Heb jij ook een MSI 770-C45?