Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver Review

nickmiebob 22 januari 2013, 129 views

Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver

Pluspunten

• makkelijk te benaderen en bevestigen van HDD

Minpunten

• Ruimte
  • Afwerking
  • mogelijkheid tot wegwerken van kabels

hallo,

heb deze kast als test verkregen. ik ben begonnen met het inbouwen van een standaard set in deze kast.

wat mij opviel met wegwerken van de kabels is het tegenvallen van de afwerking.
ik ben nogal netjes met kabels en dat is wel teleurstellend in deze kast. veel opties om alles netjes weg te werken is niet van toepassing

er is ruimte maar voor een kast van dit formaat vind ik hem een beetje tegen vallen.

dit is mijn eerste review dus veel info wat een andere tweaker belangrijk vind is bij mij nog niet inzichtelijk

setup is een beetje overkill voor processor maar ik had nog wat spullen liggen

Heb jij ook een Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver?

foto's svp. Aangezien je het over kabel management hebt :)
fotoos worden zsm toegevoegt