Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 14ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 235PQ2ES Zilver Review

WJBroerNewbie 19 januari 2013, 463 views

Philips 235PQ2ES Zilver

Pluspunten

• Aansluitingen naast DVI ook ouderwetse VGA, en moderne paperpoort
  • 90 graden draaien van scherm
  • active sensor, bespaart een hoop energie!

Minpunten

• geen HDMI, maar wel DVI dus met hdmi --> dvi kabel is dat opgelost

Toevallige iBood kwam langs toen ik net professionele schermen nodig had voor een beurs.
Dus gelijk maar twee gekocht en zijn erg goed bevallen.
Technische kwaliteit van een scherm is al snel goed als je een A-merk koopt maar deze hebben ook een zeer nette vormgeving, kunnen 90 graden kanten (voor een lang scherm) handig als je weinig ruimte hebt op de beurs of bureau of al je veel met lange tekstbestanden werkt.
Stevige draaiende voet en in hoogte verstelbaar!

Nu, na de beurs gebruik ik ze op kantoor en baal er van dat ik niet gelijk 4 schermen voor iedereen heb gekocht!

Heb jij ook een Philips 235PQ2ES Zilver?

Een toevallige iBood kwam voorbij en ik had twee professionele schermen nodig voor een beurs.

Deze bleken ideaal, hebben naast een gode technische kwaliteit wat alle Philipsen en andere A merken ook een erg nette behuizing, stevige voet. Scherm kan 90 graden draaien en in hoogte versteld worden.

Nu na de beurs staan ze op mijn kantoor en baal er van niet gelijk 4 voor iederen te hebben gekocht!
Een review schrijven is meer dan een stel sterretjes en plus/minpunten invullen! Verklaar bijvoorbeeld eens waarom je die sterren gegeven hebt, dan ben je al een stapje dichter bij een +1 beoordeling.