Microsoft Surface RT 32GB + Touch Cover Zwart Review

FrankssNewbie 18 januari 2013, 2.046 views

Microsoft Surface RT 32GB + Touch Cover Zwart

Ik ben van plan om een binnenkort een hele uitgebreide review te schrijven, dus kom zeker een keer vaker kijken! ;)

Nu even in het kort: Ik heb hem nu 2 dagen in gebruik, hiervoor eerst de iPad 2 en toen de iPad 3 gehad. Maar de Surface stijgt daar wat mij betreft nu al hard bovenuit.

Bouwkwaliteit is heel degelijk en de standaard die achterop zit verwerkt is ook niet van plastic maar van degelijke kwaliteit. Je hoort ook niks kraken als je hem wat probeert te forceren.

Het OS loopt soepel, het was wel even wachten op alle updates die inmiddels al uit zijn voordat ik aan de slag kon. Maar het werkt enorm smooth.

De Store is helaas nog niet heel erg uitgebreid. Dit is dan tot nu toe dan ook echt mijn enige minpunt, al begint de store wel langzaam aan leuke apps te krijgen. De belangrijke dingen zoals Uitzending Gemist of RTL XL zijn al wel te vinden.

Binnenkort meer.. Helaas andere verplichtingen :X

Heb jij ook een Microsoft Surface RT 32GB + Touch Cover Zwart?

Reviews door de redactie

Tot die tijd dan ook geen sterren ;) Succes met je verplichtingen :)
Waar heb je hem gekocht?
Ben erg benieuwd! Ik heb nu de Asus Vivotab RT eventjes mogen gebruiken. Dus wil graag weten of de Surface meer biedt :)