Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-32EX650 Review

surfert 17 januari 2013, 434 views

Sony Bravia KDL-32EX650

Pluspunten

• Dun
  • Twee mooie, elegante pootjes
  • Je kan hem bedienen vanaf je Android (en PC)
  • Ingebouwde ethernet-connectivity (bedraad en wireless)

Minpunten

• Als je hem aanzet, dan schakelt hij altijd het oude kanaal in, en reageert hij een halve minuut pas op de afstandbediening. Je kan dus pas na die halve minuut de gewenste zender kiezen.
  • Hij is nogal kieskeurig met de video/file-formaten die hij speelt. En onduidelijk wat hij wel / niet doet.
  • Een USB-stick tot 32GB vindt hij niet voldoende om op te nemen.

Ik heb de Sony KDL-32EX650 gekocht omdat hij dun is en twee mooie, elegante pootjes als standaard heeft. Verder is hij heel erg connected.

Maar hij heeft toch wat kieskeurigheden die onhandig zijn.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-32EX650?

Ik heb deze televisie op mijn slaapkamer staan. Ik kan +- 10 seconden na het aanzetten wisselen van kanaal. Voor digitale TV (Ziggo, DVB-C) vind ik dat niet lang duren. Je kan eens proberen de firmware te updaten.
Ik vind het verder een magere review, die deze televisie in mijn ogen tekort doet.