Specificaties 3,65" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart Review

thomas199717 10 februari 2013, laatste update op 10 februari 2013, 886 views

Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart

Pluspunten

• de prijs
  • de behuizing
  • de fysieke home knop
  • de flitser
  • update naar 4.1

Minpunten

• speakers
  • update naar 4.1 duurt lang
  • accu
  • de resolutie

Dit is een korte review

reden van aankoop:
ik zocht een simpele android telefoon
en niet te duur

Eisen:
maximaal 200
Android
goed uiterlijk
micro sd
1Ghz proccesor

uiteindelijk kwam ik ik uit bij dit toestel
heb hem toen gelocht voor 180
ik heb hem al 8 maanden ben er nog steeds tevreden mee
alleen minder dan toen hij net nieuw was
namelijk hij doet traag als ik een app probeer te openen of als je gewoon scrollt door het homeschreen
verder begin ik nu wel te merken dat de accu een stuk achteruit is gegaan kan ook aan mij liggen maar waar ik vroeger aan het eind van de dag 28% overhield moet ik het nu doen met 7% een ander nadeel is dat de hij nog steeds op Android 2.3.6 loopt samsung heeft al een update naar 4.1 belooft maar die is nog steeds niet gekomen. muziek luister op deze telefoon op maxium volume kan ik je afraden je hoort namelijk erg snel gekraak tenzij je een kopteloof gebruikt of oortjes. uiteindelijk begrijp ik het wel wat verwacht je anders voor een low budget smarthphone.

conclusie
wil je een simpele telefoon die je alleen licht gebruikt maar toch nog de meeste voordelen heeft van smartphone zijn dan is dit een goede keus

Heb jij ook een Samsung Galaxy Ace Plus S7500 Zwart?