Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 165 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z623 Review

Dippie94 17 januari 2013, 3.080 views

Logitech Z623

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Geweldige bass uit subwoofer

Minpunten

• Geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik ben nu zo'n driekwart jaar in bezit van de Logitech Z623. Ik heb er nog steeds geen spijt van.
Ik luister veel muziek, en dan zijn goede boxen een must. Het geluid is gewoon erg goed; erg zuiver en een geweldige subwoofer voor de lage tonen. Wanneer ik een film of serie kijk met een goede geluidkwaliteit, dan trilt m'n hele kamer mee door de subwoofer. Dan zit je écht in die film/serie.
Ook met muziek zit je erg goed. Als je wat van een bass houdt, kun je de subwoofer voluit draaien en je zit te trillen op je stoel.

Echt een aanrader voor een mooie prijs. :)

• eigen samengestelde PC

Heb jij ook een Logitech Z623?