Arctic Accelero S1 Review

pj 29 maart 2008, 559 views

Arctic Accelero S1

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Goede Cooling

Minpunten

• Matige User Manual

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik gebruik deze cooler icm de twee apart verkrijgbare ventilatortjes op een MSI HD3870.

GPU Idle - 29c
100% Stress - 40c

Het was even een beetje een gepiel om ea te installeren (gebruiksaanwijzing helpt ook niet echt) maar toen het eenmaal zat was het gelijk gaan met de banaan.

Installatietijd 5 min.

Het enige jammere vind ik dat je niet langer de mogelijk hebt om de snelheden van de fans aan te passen via de controller op de video-kaart zelf.

edit:

Goede opmerking over de voorgaande temperaturen.

idle was 35 c
stress was 54 c

Heb jij ook een Arctic Accelero S1?

Leuk dat je een nieuwe koeler hebt, maar dit is geen review natuurlijk; je vertelt helemaal niks! In een review hierzo hoor je op z'n minst per beoordeling een argumentatie te geven, niet puur je aantal graden C voor en na, daar schiet niemand wat mee op,,,
wat wil je allemaal weten dan of de kleur leuk staat bij je haar?

Natuurlijk gaat het alleen maar om het feit of dit ding de boel een beetje koel kan houden en dan ook nog stil is.

Daarnaast heb ik slechts 1 videokaart en daar is de review dus op toe geeigend. Tot mijn grote spijt kon ik nl zelf bij aanschaf hier nergens iets over vinden anders dan dat het compatibel zou zijn,

Dus mijnsinziens schiet men hier wel iets mee op!

En zo niet, dan kijk je gewoon toch niet,
Kijk ook eens of hij zonder die fans de boel ook koel kan houden. (zou wel moeten kunnen met een beetje airflow). Je kan er ook een willekeurige 12cm fan op monteren, zonder als te veel moeite. Is dus modbaar ook! Hoeveel geluid maaktde ac turbomodule die je er bij gebruikt?

Positieve eigenschap is ook wel de prijs dacht ik zo!

Als je de review een beetje completer maakt kom ik weer eens kijken of ik er een paar sterren op plak ;)
In mijn huidige kast kan ik dat niet proberen ivm air flow problemen. Binnenkort krijg ik een stacker dan kan ik eea wel eens uitproberen.
En wat waren de temperaturen hiervoor?
goed punt.

Ik heb het aangepast in de review.