Sony Xperia tipo Wit Review

Stefan-d-b 15 januari 2013, 1.094 views

Sony Xperia tipo Wit

Pluspunten

• licht gewicht
  • voor zo''n mobiel in die prijsklasse een snelle processor

Minpunten

• al na 3 weken een kleine kras op het scherm
  • jammer dat er geen headset werd bij geleverd

heb hem nu een paar weken. en is veel beter dan mijn oude een lg optimus me. in vergelijk met die is die veel sneller en beter. hij werkt lekker soepel. het duurt niet lang voordat er iets geladen is. ik vind het ook goed dat Sony er al standaard een data limiet meter in heeft gezet. en dat ze nog eer apps in de play store hebben staan. verder had ik hem nog geen dag aan staan of de eerste software update was er. dit ging erg snel. hij had alleen iets meer tijd nodig om me data terug te zetten.

Heb jij ook een Sony Xperia tipo Wit?