Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 14ms) - Bekijk alle specificaties

Philips 235PQ2ES Zilver Review

jjckongNewbie 13 januari 2013, 346 views

Philips 235PQ2ES Zilver

Pluspunten

• Helder IPS scherm
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eco-modus
  • Grote kijkhoek
  • Powersensor
  • Laag energieverbruik
  • In hoogte verstelbaar
  • Kabels inbegrepen

Minpunten

• Slechte speakers

Ik was op zoek naar een tweede scherm voor mijn macbook. Hiervoor heb ik de Philips Brilliance 23inch IPS LED Monitor (235PQ2ES) aangeschaft. Eerlijk gezegd was hij toch een stuk groter dan verwacht; en eigenlijk ook te groot als tweede scherm. De beeldkwaliteit is echt super. IPS komt hier goed tot zijn recht. Gezien het formaat (23"), zit ik eraan te denken hier het primaire scherm van te maken.

Het enige wat mij teleurstelt zijn de speakers. De geluidskwaliteit is erg slecht. Het geluid is schel en niet geschikt voor het afspelen van muziek of films. Zonde!

Heb jij ook een Philips 235PQ2ES Zilver?