Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Sitecom Wireless Gigabit Router N450 X6 WLR-6000 Review

cebbes30Newbie 11 januari 2013, 1.432 views

Sitecom Wireless Gigabit Router N450 X6 WLR-6000

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5

Vandaag een nieuwe WLR-6000 X6 ontvangen en geinstalleerd door Sitecom monteur zelf.
Ik ben zeer tevreden over dit produkt omdat dit wel voldoed aan mijn eisen. ( bereik )
Sitecom met name de medewerker in kwestie waar ik geen naam van wil noemen heeft zijn uiterste best gedaan om de oude router om te ruilen voor een nieuwe exemplaar, daar ik helaas niet meer de beschikking had van een aankoop bon werd de procedure bemoeilijkt, maar Sitecom heeft hier voor mij een uitzondering voor gemaakt waarvoor mijn dank ontzettend groot is.

Sitecom Bedankt!

Heb jij ook een Sitecom Wireless Gigabit Router N450 X6 WLR-6000?

Onduidelijke review. Je geeft aan dat je oude router werd omgeruild, was dat hetzelfde type, en zo ja, wat was het probleem.

Review verdient eigenllijk -1