ICIDU AI-707921 Review

robw1947 10 januari 2013, 291 views

ICIDU AI-707921

Deze review betreft niet alleen dit produkt, maar ook de ICIDU USB 2.0 PCI card en de USB 3.0 PCI Express Card.
Ik heb deze 3 kaarten gekocht en weer terug moeten brengen omdat er bij iedere kaart sprake was van geen herkenning door Windows XP.
Althans, bij de USB3.0 niet in de PC van mijn zoon met een Intel chipset mobo, waar hij voor bedoeld was, maar wel in mijn PC met een nvidea chipset.
De USB 2.0 kaart niet in mijn PC, maar wel in een PC, die ik moest upgraden, maar waren er weer foutmeldingen als ik een USB-kabel gebruikte bijv met een externe HD.
En de eSATA kaart deed het weer niet in mijn PC, dat was de laatste kaart en tevens test!
Vroeger werd er wel eens gezegd, dat Sweex een vergaarbak was van allerlei opgekochte partijen.
Of ik die conclusie bij ICIDU mag trekken?
Een keer niet Plug&Play zijn, OK, maar 3 kaarten in nog geen 2 jaar tijd.
Gezien bovenstaande ervaringen kan ik alleen maar slecht als beoordeling geven.

Heb jij ook een ICIDU AI-707921?