Steelseries Qck Review

baptist69 10 januari 2013, 2.835 views

Steelseries Qck

Pluspunten

• Weinig tot geen reflectie
  • Strak en simpel design
  • Glad oppervlak

Minpunten

• Komt opgerold in doos

Na het kopen van een game pc en een game muis had ik ook een goede muismat nodig. Omdat ik heel tevreden ben van de Steelseries producten viel mijn oog op deze Steelseries Qck.

Unboxing
De muis word opgerold in een dunne, fraai uitziende langwerpige doos. Dit is dan ook de oorzaak van het enige minpunt van deze mat: de muismat is namelijk opgerold in een rolletje waardoor je hem niet gelijk glad gestreken krijgt. Wanneer je de muismat dus onmiddelijk wil gebruiken merk je dat hij niet helemaal goed blijft liggen. Echter is dit probleem na een paar uur gebruik volledig van de baan.
Andere items in de doos zijn een boekje met andere steelseries producten en een sticker met steelseries logo. Beiden zijn echter ook mee opgerold zoals je ziet op de foto.

Design
De muismat is ondanks de andere uitvoeringen volledig zwart uitgezondert van het Steelseries-logo links onderaan. Hij is afgerond aan de hoeken en heeft volgende dimensies 31,9 cm bij 26,9 cm en heeft een dikte van 0,2cm.

Weerstand
De mat is van stof en heeft een zeer fijne fezels. Net hierdoor geeft de muis niet al te veel weerstand en glijdt mijn Steelseries Kana vlot over het oppervlak.
Muismat blijft overigens goed liggen door de anti slip laag onderaan.

Weerkaatsing
Weerkaatsing is bij deze muismat minimaal. Ik heb tot nu toe nog geen problemen hiermee ondervonden.

Strak design. Blijft goed liggen op bureau en biedt niet te veel weerstand bij gebruik.
Kortom een goede muismat aan een heel goede prijs.

Heb jij ook een Steelseries Qck?