MSI Classic CR650-227NL Review

FlyingDutchMen 10 januari 2013, 118 views

MSI Classic CR650-227NL

Pluspunten

• Goed beeld
  • Muispad kan uit gezet worden

Minpunten

• Langzaam
  • Drivers zijn erg moeilijk te vinden
  • Fn-functies komen niet overeen met toetsenbord
  • Vijf hardware-functies doen niet meer na herinstall OS

Mijn laptop is nu iets meer dan een jaar oud. De cpu is een dualcore 1,65GHz, en is duidelijk te merken. Normaal gesproken is een dualcore met 4GB ram eigenlijk goed te doen. Maar om de een of andere reden is dit ding niet vooruit te branden. Het is dat ik tijdelijk niks anders heb liggen maar ik gebruik hem eigenlijk voor als mijn computer het niet doet of om een besturingssysteem uit te proberen.

Voor de rest is het een goede en fijne laptop. H et beeld is prima, geluid ook wel redelijk en handige optie om het muispad gedeelte uit te zetten als je een externe muis gebruikt bijv. Hij ziet er goed uit, heeft netjes twee jaar garantie en een goede webcam.

Wel is er nog een lastig probleem! met de Fn-functies kan de wifi-contoller aan of uitgezet worden. Dit zou met F10 moeten gebeuren volgens het toetsenbord. Nadat ik mijn OS er opnieuw erop gezet heb heb ik met heel vele moeite de drivers gevonden en kreeg ik het maar niet aan de praat blijkt uiteindelijk dar F11 gebruikt moet worden. Dit was wel een beetje onhandig vind ik zelf.

Heb jij ook een MSI Classic CR650-227NL?