Specificaties 4" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Google Nexus S i9023 Zwart Review

FlyingDutchMen 10 januari 2013, 285 views

Google Nexus S i9023 Zwart

Pluspunten

• Uniek
  • mooie telefoon
  • NFC-chip
  • Als eerst de nieuwste updates android
  • Gebogen scherm

Minpunten

• Geluid wat zacht en dof
  • Virtuele toetsenbord slecht gekalibreert.
  • batterij erg snel leeg
  • NFC zit in de achterkant gebouwd. (nieuwe achterkantjes zijn dus duurder)

Ik heb de Nexus s nu bijna twee jaar. Het is een fijne mobiel en ik ben er altijd enthousiast voer geweest. Een leuk iets is natuurlijk dat die neit in nederland te koop is. Dus je hebt dan iets echt unieks (tegenwoordig kan je hem wel kopen in NL geloof ik). Ook was het vrij speciaal dat er een NFC-chip op zit, ook al gebruikte ik hem niet zo heel veel.

Natuurlijk is het leukste en fijnste van alles, dat het een google telefoon is. Je krijgt als eerste de nieuwste android-versie op je mobiel. Dit is de kale android en dus zonder skin waardoor de sneller werkte.

De camera is niet heel speciaal maar verder ook zeker niet slecht. Het geluid vind ik zelf iets minder. Het beeld is gewoon mooi en heeft een lichtebuiging is het scherm voor ene betere kijkhoek.

Wat ik wel een groot nadeel vind is dat ik last heb met het virtuele toetsenbord. Het 1e jaar was er niks aan de hand en ging het allemaal prima. Uiteindelijk lijkt het alsof de kalibratie niet helemaal goed staat en kan je sommige letters niet typen. Als je het scherm lock en weer unlockt is het probleem over. dit vind ik wel minder fijn.

Heb jij ook een Google Nexus S i9023 Zwart?