Logitech G500 Review
Ik heb deze muis meer dan een jaar geleden gekocht en heb hem na een paar maanden aan de kant geschoven. Dat komt omdat ik van mening ben dat deze muis gemaakt is voor '' kleine handen ''. Daarmee wil ik niet zeggen dat het door mensen met relatief grotere handen niet gebruikt kan worden, maar mijn ervaring is alsvolgd. Als ik de muis beetpak, dan blijven mijn ringvinger en pink op het oppervlakte liggen. Als ik er dan mee schuif dan slepen mijn vingers over het oppervlakte, wat ik tijdens het gamen zeer ergelijk vindt. Het komt erop neer dat ik de muis met 3 vingers bedien. Ik pak de muis beet zoals iedereen een muis beetpakt. Althans, ik ga ervan uit dat de muis grotendeels met de vingers begeleid word om fatsoenlijk te kunnen '' richten...
Pluspunten
Strak design Goede bouwkwaliteit Fijne office / gaming muis Aanpasbaar besturingsprogramma
Minpunten
Minder geschikt voor grote handen
Eindoordeel
Als ik de muis beweeg dan slepen mijn vingers over het oppervlak. Naar links ( ik ben rechtshandig ) is dit niet zo erg. Maar als ik naar rechts ga, dan sleep ik tegen mijn eigen vingers aan. Hier werd ik zat van en ik ben een naar een alternatief gaan zoeken. Ik stuitte op de Cyborg R.A.T 7 gaming mouse. Tot op heden ben ik ervan overtuigd dat deze muis voor mij gemaakt is