1. Laagste prijs
    Niet beschikbaar
    Prijsalert ontvangen zodra er een prijs is?
  2. Kenmerken | Gebruikersreviews
  3. Willen (30) Hebben (39)

Bekijk alle reviews

Creative Inspire T3130 Review

8 januari 2013, laatste update op 8 januari 2013, 1.098 views Rapporteer
+1

Ik heb dit setje een half jaar geleden gekocht en gebruik hem nog steeds met veel luister plezier. De kwaliteit is goed voor mensen die het verschil tussen een setje van 30 piek of 300 piek niet horen. Ik gebruik het setje voor aan de computer. De satalietjes geven goed geluid. De subwoofer geeft niet overbodig veel bas bij het afspelen van HQ muziek. Je kan het bass niveau eventueel aanpassen d.m.v. een draai aan de knop. Wat misschien goed is om te weten, is dat het geluid natuurlijk klinkt. Ik verneem geen vervaging van hoge of lage tonen. Ik ben blij met dit setje van enkele tientjes. Het vervuld mijn hebzucht naar goed geluid dus ik ben tevreden

Pluspunten

• Goed geluid
  • Geen vervaging van hoge / lage tonen
  • Neutraal design
  • Goede prijsverhouding
  • Klein, smal, makkelijk ergens neer te zetten
  • Geschikt voor mensen die niet honderden euro's willen besteden voor geluid.
  • Geeft geen ruis signaal als apparaat stand-by staat

Minpunten

• Kabel van subwoofer naar satalietjes kon langer
  • Het kan tegen een stootje, maar het is niet zo duurzaam als duurdere setjes.

Eindoordeel

5 van 5 sterren (Uitstekend)
Ik heb dit setje een half jaar geleden gekocht en gebruik hem nog steeds met veel luister plezier. De kwaliteit is goed voor mensen die het verschil tussen een setje van 30 piek of 300 piek niet horen. Ik gebruik het setje voor aan de computer. De satalietjes geven goed geluid. De subwoofer geeft niet overbodig veel bas bij het afspelen van HQ muziek. Je kan het bass niveau eventueel aanpassen d.m.v. een draai aan de knop. Wat misschien goed is om te weten, is dat het geluid natuurlijk klinkt. Ik verneem geen vervaging van hoge of lage tonen. Ik ben blij met dit setje van enkele tientjes. Het vervuld mijn hebzucht naar goed geluid dus ik ben tevreden :9
Beoordeel deze review: 0 +1 +2 +3

Heb jij ook een Creative Inspire T3130?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review

Reacties (3)

Sorteer op:

Weergave:

Ik heb hem ook sinds vandaag, als vervanger voor de Logitech X-240 die last kreeg van het beruchte buzzing geluid (dus ook geen logitech meer).

Ik moet zeggen dat het geluid echt heerlijk is, en eigenlijk heb ik maar een nadeel geconstateerd, en dat is dat het té hard kan en Creative beter een wat betere volume control had kunnen toepassen.
Heb liever iets minder op zijn max (niet te doen want dan wordt je doof), en dan een beter volume niveau's toepassen.
Met name op laag volume is het van laag naar ineens weg terwijl je nog iets door kan draaien. Beter van laag -> lager -> nog lager -> nog een stuk lager -> bijna niet te horen volume -> dicht

De hoge tonen zijn heerlijk helder, en worden niet schel zoals bij de Logitech wel eens voor kwam.
In elk geval dit is denk ik zo'n beetje het beste 2.1 setje tot de €40,-.
Ik sluit mij aan bij eerdere reacties.

De set is inmiddels alweer een jaar of 2 in mijn bezit, maar het is nog altijd elke dag genieten van het geluid.

De computer staat bij mij op de middelste verdieping en wanneer ik aan het schoonmaken ben, zet ik het volume op "vrij hard". Wat Quad al zei, hij kan eigenlijk te hard ;) De tonen, hoog of laag blijven zeer goed klinken!
De subwoofer kan ik niet veel over zeggen behalve dat hij het doet. De knop op de achterzijde is volgens sommigen lastig, maar eenmaal ingesteld is het prima. Alsof je elke game, video of muziekbestand anders afspeelt qua bass? Nee, het totaalplaatje krijgt van mij een dikke 9.
Weer 4 jaar verder, dus nu 6 jaar later.

Het blijft een prachtig geluidje houden :-)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn