CoreAVC Review
Hoewel het product werkt, is het zo dat ik mijn gekochte product niet kan downloaden. Als ik dit wel zou kunnen doen, zou dit een 4 sterren product zijn. Ik heb op meerdere manieren (e-mail, twitter, facebook en de support site) geprobeerd contact op te nemen, maar dit werkt niet.
Pluspunten
Goede codec Speelt 720p op mijn mini-pc prima af
Minpunten
De support afdeling reageert helemaal niet
Eindoordeel
Ik draai al een aantal jaar CoreCodec op mijn computers, ik heb op het moment 3 licenties en het was het enige product dat er voor kon zorgen dat ik op mijn mini-pc (1.6 GHz dual core, 2 GB ram) 720p mkv video's kon afspelen.
Vorig jaar was er een promotie dat als je een 2.0 licentie aan zou schaffen, je de 3.0 update gratis kreeg. Aangezien ik toch graag 3.0 wilde omdat de prestaties beter zouden zijn en omdat er toch een promotie was heb ik dit gekocht.
Eind vorig jaar was echter de customer portal niet beschikbaar. Na verschillende tweets en mails bleef het akelig stil. Uiteindelijk heeft een andere klant zelfs een brief gestuurd naar het post adres. Pas december vorig jaar was de customer portal weer beschikbaar. Het blijkt nu echter dat de 3.0 download niet beschikbaar is voor mij.
Aangezien ik toch weer verder wilde met het gebruik klikte ik op "Support". Hierbij kwam ik bij een contact formulier, het maakte niet uit wat ik invulde, hij verstuurde niet. Elke keer kreeg ik de melding "One or more required form fields are empty or contain invalid values.
Please make sure the information entered into the required fields is correct and resubmit the form."
Hierna heb ik een ticket aangemaakt en na ruim 15 dagen is er nog geen enkel antwoord van het bedrijf. Ik wacht nu al meer dan anderhalf jaar op een oplossing en nog steeds niets.
Ik ben niet de enige met dit probleem, ik heb al meerdere mensen gesproken die met hetzelfde zitten.
Vorig jaar was er een promotie dat als je een 2.0 licentie aan zou schaffen, je de 3.0 update gratis kreeg. Aangezien ik toch graag 3.0 wilde omdat de prestaties beter zouden zijn en omdat er toch een promotie was heb ik dit gekocht.
Eind vorig jaar was echter de customer portal niet beschikbaar. Na verschillende tweets en mails bleef het akelig stil. Uiteindelijk heeft een andere klant zelfs een brief gestuurd naar het post adres. Pas december vorig jaar was de customer portal weer beschikbaar. Het blijkt nu echter dat de 3.0 download niet beschikbaar is voor mij.
Aangezien ik toch weer verder wilde met het gebruik klikte ik op "Support". Hierbij kwam ik bij een contact formulier, het maakte niet uit wat ik invulde, hij verstuurde niet. Elke keer kreeg ik de melding "One or more required form fields are empty or contain invalid values.
Please make sure the information entered into the required fields is correct and resubmit the form."
Hierna heb ik een ticket aangemaakt en na ruim 15 dagen is er nog geen enkel antwoord van het bedrijf. Ik wacht nu al meer dan anderhalf jaar op een oplossing en nog steeds niets.
Ik ben niet de enige met dit probleem, ik heb al meerdere mensen gesproken die met hetzelfde zitten.
Beoordeel deze review:
Reacties (2)
Eén ster voor Ondersteuning geeft meteen één ster voor Algemeen? Lijkt me een beetje overdreven.
VLC Media Player ooit geprobeerd?
VLC Media Player ooit geprobeerd?
Het product zelf is goed, maar het feit dat ik al bijna een half jaar een product niet kan downloaden omdat ze niet reageren vind ik wel een goede reden voor 1 ster. Ik heb immers betaald voor een product en die kan ik niet downloaden en de support afdeling geeft niet thuis. Ik kan simpelweg niet een hoger cijfer geven bij bedrijven die zo meerdere klanten duperen.
VLC is kwa performance simpelweg niet goed genoeg.
VLC is kwa performance simpelweg niet goed genoeg.
[Reactie gewijzigd door MoonRaven op 23 juli 2024 17:31]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn