Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices Review

MajopenaNewbie 6 januari 2013, 1.819 views

Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Pluspunten

• Prijs kwaliteitsverhouding en zeer eenvoudige installatie. Compleet geleverd.

Minpunten

• Geen. Zoals andere al geroepen zijn de beperkingen die er zijn het gevolg van het bleutoothprotocol. Binnen deze ruimte heeft Logitech maximaal benut.

Geluidskwaliteit Score: 4
Al een tijdje de wens om Spotify vanaf tablet naar de audioinstallatie te streamen. Via de bestaande mediaplayer (WD tv live) lukte dit niet met streaming audio, wel met mp 3.

Een Sonos systeem spreekt mij wel aan maar is duur en ik heb een verouderde maar puike geluidsinstallatie met formidabele speakers dus er moet toch iets te vinden zijn dat werkt. De voorgaande reviews hier gelezen en de gok maar genomen.

Verbazend eenvoudig en met de geluidskwaliteit op maximaal vanuit de tablet (galaxy tab 2) hoor ik geen het verschil met diverse cd's in bezit met de gestreamde Spotify (premium)versie.

En dat voor nog geen 25 Euro kan mn oude HIFI installatie weer jaren mee.

Heb jij ook een Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices?

Ik probeer hetzelfde, maar bluetooth en wifi storen elkaar teveel. Heb jij hier geen last van? Ben wel benieuwd naar je wifi settings