Mede8er MED600X3D Review

spaceboy 6 januari 2013, 4.889 views

Mede8er MED600X3D

Pluspunten

• Tot nu toe speelt hij alles af. Ik heb een NAS (DS212j) waar ik mijn films heb staan. Zowel simpele divx als mkv's en ik heb gisteren ook een complete bluray bekeken. Als je dan naar de map gaat via het menu vraagt hij netjes of je de map wilt browsen of hem als disc wilt afspelen. Wachttijd in het menu is dan 2 seconden ofzo. Prima.

Minpunten

• Beeeeetje traag menu, maar eigenlijk geen klachten

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik was op zoek naar een alternatieve video-streamer voor mijn PS3. Uiteindelijk lukt dát ook wel, maar het is toch een beetje brak. MKV's die je amper kunt doorspoelen, net-niet-synchrone audio/video, formaten die niet worden ondersteund, ondertitels die soms wel, soms niet worden getoond... Kortom, tijd voor wat anders. Ik had nog nooit van de Mede8er gehoord, maar omdat hij in de Pricewatch bovenaan stond heb ik wat research gedaan en de gok genomen. Bottomline: superding!

Heb jij ook een Mede8er MED600X3D?

Jammer, deze review lijkt op een inleiding waarvan de complete review onvindbaar is. :O

Het is waarschijnlijk geen review van de Mede8er MED600X3D maar meer een review van spaceboy.

[Reactie gewijzigd door PierreO op 8 januari 2013 16:09]