Asus N56VZ-S4035V Review

jverh 5 januari 2013, 604 views

Asus N56VZ-S4035V

Pluspunten

• Hoge specs
  • Speelt de laatste games op hoog detail
  • Mooi geluid
  • Complete featureset
  • batterijduur bij werken in office: 4 uur
  • batterijduur bij gamen 30 minuten

Minpunten

• Kijkhoeken beeldscherm zijn slecht.
  • Behuizing niet grandioos, hier en daar sluit het niet mooi aan.
  • Wordt erg warm bij intensief geruik.

Ik heb de N56VZ 4035 gekocht eind september en absoluut geen spijt van. Kort na aankoop ging mijn exemplaar kapot. Dankzij de service van Campusshop direct een vervangend exemplaar gekregen. Deze doet het nog steeds geweldig. Geupdated naar Windows 8, na wat opstartproblemen loopt het als een speer.

Nog één ding over de freeze-bug: dat komt door NetGuard van McAfee, gewoon uit zetten.

Heb jij ook een Asus N56VZ-S4035V?