Toshiba Satellite C670D-11C Review

dirkklimmenNewbie 4 januari 2013, 88 views

Toshiba Satellite C670D-11C

Pluspunten

• scherm is groot
  • goedkoop

Minpunten

• bewegen beelden van internet gaat niet. Ik moet wachten tot hij de film helemaal geladen heeft. tegelijk laden en kijken kan deze computer niet aan.
  • Niet op youtube,
  • niet op uitzending gemist
  • niet op vimeo
  • Toetsenbord is super goedkoop en erg vervelend
  • de oplader is erg slecht draad, het goedkoopste van het goedkoopste en is waarschijnlijk binnen een paar maanden kapot
  • kaartlezer kan geen sony Memory Stick aan
  • maar aan een zijde usb aansluitingen (2 stuks)
  • Toshiba installeert allerlei eigen software. Ze denken dat ze dat beter kunnen dan microsoft. Erg vervelend
  • Nou ik kan nog even doorgaan, maar dit is wel even genoeg denk ik.
  • mijn advies: spaar alsjeblieft nog even door en koop een andere!

okÚ,meteen toegegeven, ik ben geen deskundige. Heb hiervoor 5 jaar een toshiba laptop gehad (model weet ik niet meer, maar was een goedkope 14 inch) en was daar erg over te spreken.

Ik gebruik internet, en kijk filmpjes op youtube en vimeo, geen photoshop, geen zware spellen, niks.

Waarschijnlijk na´ef om dan een goedkope laptop te kopen.

Heb jij ook een Toshiba Satellite C670D-11C?