Asus EA-N66 Review

onnok 4 januari 2013, 1.419 views

Asus EA-N66

Pluspunten

• Zeer goed bereik

Minpunten

• Verbinding is totaal niet stabiel, bij mij viel de verbinding elke 15 minuten weg.

Beheerbaarheid Score: 4
Ik heb dit Aus EA-N66 gekocht vanwege de lovende reviews vanwege het bereik van dit apparaat. En ik moet toegeven het bereik van dit apparaat is fantastisch, in het gehele huis vol bereik.
Alleen valt elke 15 minuten de verbinding weg, zowel op mijn iPad, laptop als mobiele telefoon, dit is zeer irritant als je aan het Skypen bent met AustraliŽ.
Tevens werd met de voorgeinstalleerde firmware de bandbreedte op den duur beperkt tot enkele kb/s, na een firmware update was dit wel opgelost.
Omdat het mogelijk een exemplarisch probleem was is het apparaat vervangen, maar het vervangende exemplaar had exact dezelfde problemen. Na wat specifieker googelen blijkt dit een bekent probleem te zijn van de Asus EA-N66.

Heb jij ook een Asus EA-N66?

heb je het product nog steeds, en heb je nu nog steeds problemen met dit apparaat?
ik heb namelijk gezien dat ze 3 januari een update hebben uitgebracht en dat die best een hoop dingen heeft aangepast.
Ik had het apparaat op 29 december teruggebracht naar de winkel, dus ik kan deze nieuwe firmware niet controleren.
Nou ik weet uit ervaring dat de nieuwe firmware ook geen oplossing is.