Specificaties 2.0-set - Bekijk alle specificaties

Yamaha PianoCraft MCR-840 Review

Loek_PNewbie 4 januari 2013, 1.467 views

Yamaha PianoCraft MCR-840

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Simpele bediening
  • USB aansluiting aan voorzijde voor foto's en films
  • Zeer nette afwerking van geborsteld aluminium
  • Stevige (schroef-)aansluiting voor de speakers
  • Compact qua breedte
  • Algemeen: De set voelt zeer solide aan, is ook behoorlijk zwaar: stevige bouwkwaliteit en materialen: gewoon weer een metalen / aluminium product. Yamaha heeft bij deze set weinig gebruik gemaakt van kunststof

Minpunten

• Luidspreker-kabels iets te kort
  • Geen wifi / internetradio (geen probleem trouwens bij gebruik van radio via de iPod)

Geluidskwaliteit Score: 5
Bij www.benvandijk.nl (Uden) deze yamaha gekocht, naar aanleiding van veel lovende reacties her en der op het internet. Was eerst uitverkocht, ondertussen werd ik door Ben van Dijk keurig op de hoogte gehouden van de levertijd.

Product werd geleverd in grote omdoos, van meerlaags golfkarton, en binnenin met polystyreen schuim. Prima beschermd dus.

Uitpakken koste me meer tijd dan aansluiten want dat laatste was een fluitje van een cent.

Nu een week in gebruik, en tot nu toe zeer tevreden.

Ik ga de set waarschijnlijk nog combineren met de Dune Smart B1.

Heb jij ook een Yamaha PianoCraft MCR-840?