Sony Clié PEG-TJ35 Review

gwystyl 25 april 2005, 243 views

Sony Clié PEG-TJ35

Pluspunten

• stevig apparaat

Minpunten

• geen BT of WiFi

Veelzijdigheid Score: 3
Ik gebruik mijn Clie voornamelijk als agenda en als stratenboek. Ik heb geen GPS-ontvanger, maar wel MapSonic navigatiesoftware waarmee ik mijn route kan bepalen. Als agenda gebruik ik Dataviz Beyond Contacts, wat naadloos samenwerkt met Office (geprobeerd met 2000 en 2003). Voor het bewerken van documenten gebruik ik het meegeleverde Dataviz Documents to Go, wat ook goed samenwerkt met Office. Verder is het gewoon een lekker stevig apparaat door de aluminium behuizing. Het scherm is een stuk beter (320x320 en veel kleuren) dan mijn oude Clie-SJ30. Er is zeer veel software te vinden voor PalmOS (de TJ35 heeft 5.2.1), waardoor het zowel veel nuttige als ontspannende programmaatjes bevat. Een ideaal apparaat om elke dag mee te slepen; mijn agenda gooide ik meestal na 2 weken in de hoek, mijn Clie sleep ik al ruim anderhalf jaar elke dag mee.

Heb jij ook een Sony Clié PEG-TJ35?