Cooler Master Silencio 450 Review
Ik heb deze kast uitgezocht voor me ouders. Samen met hun had ik een lijstje opgesteld met een paar eisen:
- Deurtje of iets anders om DVD-speler te verbergen
- Powerknop niet achter vorig punt
- USB3 front, omdat deze kast jaren zal blijven staan
- Niet te opvallend /Neutraal uiterlijk
Het installeren van de hardware lukte prima.
Aangezien de kast niet open staat met een window was kabelmanagement niet iets waar ik echt opgelet heb.
Iets wat wel erg jammer is, is de manier waarop de front USB3 werkt. Je moet daarvoor namelijk een kabel met een gewone USB3 stekker via de achterkant in je moederbord steken.
Hierdoor raak je dus 1 poort aan de achterkant kwijt.
Dit is mijn eerste review, dus ik heb geen idee wat ik nog meer toe kan...
Pluspunten
Geluiddempend Logo voorop geeft weinig licht, misschien zelf te
Minpunten
USB3 front werking
Eindoordeel
- Deurtje of iets anders om DVD-speler te verbergen
- Powerknop niet achter vorig punt
- USB3 front, omdat deze kast jaren zal blijven staan
- Niet te opvallend /Neutraal uiterlijk
Het installeren van de hardware lukte prima.
Aangezien de kast niet open staat met een window was kabelmanagement niet iets waar ik echt opgelet heb.
Iets wat wel erg jammer is, is de manier waarop de front USB3 werkt. Je moet daarvoor namelijk een kabel met een gewone USB3 stekker via de achterkant in je moederbord steken.
Hierdoor raak je dus 1 poort aan de achterkant kwijt.
Dit is mijn eerste review, dus ik heb geen idee wat ik nog meer toe kan voegen over een kast. Stel gerust vragen
Heb jij ook een Cooler Master Silencio 450?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/156269/crop57c469406ab00_cropped.jpeg?f=community)