Specificaties Tower, 6 interne + 4 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Silencio 450 Review

Sir_Markus 3 januari 2013, 752 views

Cooler Master Silencio 450

Pluspunten

• Geluiddempend
  • Logo voorop geeft weinig licht, misschien zelf te

Minpunten

• USB3 front werking

Ik heb deze kast uitgezocht voor me ouders. Samen met hun had ik een lijstje opgesteld met een paar eisen:
- Deurtje of iets anders om DVD-speler te verbergen
- Powerknop niet achter vorig punt
- USB3 front, omdat deze kast jaren zal blijven staan
- Niet te opvallend /Neutraal uiterlijk

Het installeren van de hardware lukte prima.
Aangezien de kast niet open staat met een window was kabelmanagement niet iets waar ik echt opgelet heb.

Iets wat wel erg jammer is, is de manier waarop de front USB3 werkt. Je moet daarvoor namelijk een kabel met een gewone USB3 stekker via de achterkant in je moederbord steken.
Hierdoor raak je dus 1 poort aan de achterkant kwijt.

Dit is mijn eerste review, dus ik heb geen idee wat ik nog meer toe kan voegen over een kast. Stel gerust vragen

Heb jij ook een Cooler Master Silencio 450?