Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth Review

Shadow 21 maart 2008, 527 views

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Goede accuduur
  • Aan-uit knopje om nog meer accu te sparen. (zelf gebruik ik dit knopje bijna nooit en laat ik de muis altijd aan staan.)
  • Laser sensor werkt perfect
  • Bluetooth werkt ideaal, nooit meer een extra ontvanger nodig

Minpunten

• Slijtage op het rubber
  • Middenste muisknop werkt niet altijd goed

Wat een gaaf muisje is dit. Klein, licht, geen ontvanger nodig, en de laser engine werkt op elk oppervlakte (ja zelfs een glazen tafel!). De batterijen gaan maanden mee, er is geen extra software nodig (ik heb de logitech cd niet eens nodig gehad), aangezien de muis zowel onder xp als vista automatisch door de bluetooth software als HID gedetecteerd wordt.
Ik zou deze muis graag in Desktop-versie terugzien, en dan zou ik hem ook zeker kopen.
Enige minpuntjes die ik heb kunnen ontdekken is dat er een paar slijtplekken zijn ontstaan op het rubber aan de zijkant, en dat de scrollwiel-klik (middenste muisknop) niet altijd even goed werkt. Verder echt een topmuis voor bij je notebook voor een goede prijs.

Heb jij ook een Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth?

Nog nooit last van gehad, terwijl ik hem nu toch al meer dan een half jaar in gebruik heb met zowel mijn desktop als laptop.