Thecus N5550 Diskless Review

emaleNewbie 1 januari 2013, 1.477 views

Thecus N5550 Diskless

Pluspunten

• tot op heden niet ivm ontbreken van installatie cd's

Minpunten

• ontbreken van installatie cd's

Kwaliteit voeding Score: 4
Het bureau begon redelijk vol te lopen met allerlei harde schijven en de CD/DVD kast staat nokkie vol dus een goed moment om overstappen naar een NAS. Tot op heden goede ervaring met IBOOD dus toen de THECUS voorbij kwam op het www gekeken naar reviews en besloot deze aan te schaffen.
I.v.m. drukte nog niet tot het installeren toegekomen maar de vrije dagen hier maar eens mee begonnen. ECHTER.... :-(( geen installatie cd's meegeleverd. Dus tot op heden werkloos. Komende week met IBOOD aan de slag en hopelijk krijg ik de cd's alsnog geleverd. Wellicht kan iemand die een THECUS gekocht heeft de bijgeleverde cd dupliceren en naar mij versturen.

Gezocht op internet voor installatie maar helaas niet gevonden.
Hopelijk kan ik binnenkort een positief oordeel schrijven

Heb jij ook een Thecus N5550 Diskless?

Met alle respect, maar was het niet handiger geweest om pas een review te schrijven nadat je de boel hebt kunnen installeren en gebruiken?
Je kan gewoon de drivers vinden op de website

Aan de rechter kant van de pagina heb je downloads staan.
999 van de 1000 fabrikanten van computer gerelateerde hardware hebben altijd wel drivers en toe behoren op hun website staan.
ik vraag mij af wat je verwacht op deze cd's te vinden? ik heb ze liggen maar er staat echt niets op wat een showstopper kan zijn tot goed gebruik van het apparaat.
Wat een onzin om dit zo te plaatsen... :(
Dude, seriously...dit mag je gewoon niet als review plaatsen.