Specificaties 512GB 2.5" (SATA-600) @ 550/530MB/s - Bekijk alle specificaties

OCZ Vector Vector 512GB Review

Baseboy 30 december 2012, 81 views

OCZ Vector Vector 512GB

De Algemene beoordeling :is goed aangezien de ondersteuning en de prijs niet op zeer goed komen.
Prestaties: Zijn goed de laptop is stukken sneller geworden met deze SSD erin bechmarks volgen nog van de snelheid.
Stabiliteit & betrouwbaarheid: Weet ik nog niet...
Compatibiliteit: Zeer goed heb me oude HD eruit gedaan de nieuwe SSD erin gedaan werd gelijk zonder problemen opgenomen in me laptop.
Ondersteuning door fabrikant Iets minder aangezien er geen kabel bij zit om even een backup van je oude word bijgeleverd. Acronis True Image HD, Software word er standaard bijgeleverd.

Heb jij ook een OCZ Vector Vector 512GB?