Kingston DataTraveler G3 16GB Blauw Review

jandebehanger 30 december 2012, 197 views

Kingston DataTraveler G3 16GB Blauw

Pluspunten

• amper

Minpunten

• leek goedkoop, maar was duur koop

Ik heb deze sticks al enige maanden in mijn bezit.
Ik had deze sticks aangeschaft met de bedoeling om ze te gebruiken voor mijn NS-K330 server.
Bij de instalatie bleek het commando tar -xvf debian_chroot.tgz mhet bestand niet op de juiste manier uitgepakt te worden.
Bij andere kleinere sticks en een HD wasmij dit nog niet overkomen.
Dus einde verhaal voor gebruik in de server.
In gebruik als Ubuntu opstart stick wil de computer na een aantal keer niet meer van de stick opstarten.
Remedie alles weer opnieuw op de stick zettten.
Ik heb helaas 2 van deze stick en deze zijn nu in gebruik als data sticks op winddoos machines.
Na problemen met sd kaarten van hetzelfde merk, vermijd ik de voor de volgende aankopen dit merk

Heb jij ook een Kingston DataTraveler G3 16GB Blauw?