Silverstone EC01-P Review

alexd90 29 december 2012, 439 views

Silverstone EC01-P

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Minpunten

• Firmware update nodig

Beheerbaarheid Score: 3
Drivers en ondersteuning Score: 2
Ik wil enkel even mensen er op voorbereiden, dat wanneer ik dit product probeerde in mijn Windows 7 64 bit machine. Het kaartje niet werkte.
Eerst moest de firmware worden geüpgraded dit is niet weggelegd voor een leek. Na de firmware update en de download van de nieuwste driver werkt het kaartje prima en ben ik er erg blij mee.

Zonder deze site was ik er niet uit gekomen:

en de tip om de firmware update uit te voeren in compatibiliteit modus: Windows XP SP2 en uitvoeren als Administrator.

Groet

Heb jij ook een Silverstone EC01-P?