Specificaties 13,3" (1920x1080), 256GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

Asus Zenbook UX31A-C4027H Review

diekNewbie 27 december 2012, 1.098 views

Asus Zenbook UX31A-C4027H

Pluspunten

• full HD, vormgeving, toetsenbord, compleet

Minpunten

• standaard instellingen voor power-saving zijn niet power-saving.
  • de 256 zijn in twee partities van 128 GB elk verdeeld.

Tuurlijk, voor 1500 euro ga je niet zeggen dat je een slechte ultrabook hebt, maar dit is fantastisch.
Superslank en strak ontwerp. full HD scherm en een ruime SSD schijf. Hij staat goed stabile dus ik gebruik zowel mijn scherm als mijn touchpad om de muis te bedienen.
Je krijgt er een mooie sleeve bij. Jammer dat je 3 kleine verloopkabels nodig hebt (scherm, HDMI en USB-network), maar ook die zitten erbij geleverd.
tussen de 5 en 7 uur werken op een lading. De power-adapter is ook mooi klein.

Heb jij ook een Asus Zenbook UX31A-C4027H?

Bedankt voor je review! Kun je ool iets zeggen over het scherm? Is die hetzelfde als de niet touch versie, dus mat tegen reflecties?
@MethinX. het is het spiegelende scherm van alle niet-touch UX31 en UX21 zenbooks. Misschien dat de UX32 series een mat scherm heft, maar die hebben ook een lagere resolutie,