Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE32EH5300W Zwart Review

4play 29 december 2012, 10.402 views

Samsung UE32EH5300W Zwart

Pluspunten

• Full hd
  • 100hrz
  • Smart tv
  • Wifi ready
  • Veel opties in het menu
  • Goedkoop
  • Sprekende kleuren
  • Energie klasse A
  • Via smartphone te bedienen (mits op het zelfde netwerk aangesloten)
  • Geluid is best goed in vergelijking met hele platte tv's
  • Zwart is mooi zwart
  • Kleine rand om scherm heen

Minpunten

• Geen wifi ingebouwd
  • Typen met afstandsbediening is waardeloos
  • Niet logische menu structuur
  • Digitale handleiding spreekt over 3d opties terwijl die er niet op zitten.
  • De papierenhandleiding stelt niet veel voor

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv aangezien mijn oude flatcreen (JVC LT-26A80ZU) na 6 jaar trouwe dienst nu toch eens echt naar de slaapkamer moest verhuizen. Bovendien was mijn oude 26" maar hd-ready en ik wilde wel eens full had zien nu ik mijn nieuwe spelcomputer aangesloten heb (WiiU).

Na een kijkje bij mijn locale bruingoedzaak was ik overtuigd van deze tv ten opzichte van zijn collega's van voornamelijk philips en lg.

De tv is niet dun hij is wel led belicht maar alsnog is hij even dik als mijn oude 26" JVC TV. Dit is voor mij geen probleem aangezien hij in een kast moet staan maar is je hem op een tafeltje in de woonkamer zet is het minder mooi.

Het toestel is wel erg plasic, maar ja wat wil je ook voor dat geld, ze hebben hun best gedaan er nog wat van te maken maar het blijft plastic. Gelukkig is het randje om het scherm erg klein dus veel plastic zie je niet.

Het beeld is helder en kleurrijk, met veel instelmogelijkheden, en zelfs een game mode. En wat ik zelf heel handig vindt je kunt het per input regelen, Dus mijn TV staat op rustig en zo mooi mogelijk terwijl de input van mijn spelcomputer op alle filters uit en game mode aan staat.

Smart TV is een redelijke toevoeging die ik niet veel ga gebruiken ik heb momenteel mijn TV gelijk in mijn router geplugt maar ik moet hem nog overzetten op WiFi zodat ik op mijn "NAS" kan (een Lacie netwerk HD) en zo de LDNA functies kan gebruiken. Helaas heb ik geen Wifi stick momenteel.

Aangezien ik digitale TV van KPN heb kan ik veel functies niet gebruiken die samenhangen met de CI+ functies. Dat is wel jammer ik wil nog wel even proberen hoe is zit met Ziggo maar om daar nu mijn hele TV beleving om te gooien dat vindt ik het ook niet waard.

Al met al een goede TV die alle concurentie momenteel op prijsgebied het water uit blaast. Ik had Bij de locale bruingoed boer de keuze tussen een Toshiba (32el933dg deze was 350) en een Philips (32pfl4007h van 450) toen ik ze naast elkaar zette gaf de toshiba niet in indruk dat het een 100 hrtz TV was en de philips was vergelijkbaar (zwart mooi beeld, plastic uitstraling) maar veel duurder. Ik heb dit toestel voor 370 uit een locale winkel gehaad maar hij is online voor minder te koop.

Al met al een heel goed toestel dat al mijn verwachtingen ruimschoots goedmaakt.

(Edit)
Ik kreeg een foldertje van de expert waar ik mijn tv gekocht heb, en daar stond hij voor 20 euro minder in (350 euro) en ik kreeg nog gewoon 20 euro terug voor 350 euro is dit de beste 32" tv
(/edit)

Heb jij ook een Samsung UE32EH5300W Zwart?

Wat bedoel je precies met dit ;

Ik heb nl. zelf ook KPN ITV. Kun je de KPN ITV app gebruiken op deze TV,?
Ik weet niets over een itv app.

Een ziggo ci+ kaart kun je direct in de tv schuiven. Dan kun je ook een externe hd aan de USB poort hangen. Dan kun je opnemen op die hd.

Ik kijk gewoon via het itv kastje naar de tv. De functies die in je itv kastje zitten (opnemen, pauze, terugspoelen) schijnen ook met deze tv te kunnen met de ci kaart.
Wat is de input lag van deze tv?
100hz CMR dus maar een 50hz panel, waardoor je matig vloeiend beeld krijgt. Snap niet dat je dit als pluspunt neerzet.