Keysonic KSK-8004U Review

Diedo70 27 december 2012, 89 views

Keysonic KSK-8004U

Pluspunten

• Erg goedkoop
  • Korte slag

Minpunten

• Kleine backspace toets

Een hele korte, simpele review:

Dit is een prima, zeer goedkoop toetsenbordje.
Ik heb em nu al bijna 2 jaar en bevalt prima.

Wat ik aanvankelijk niet had gezien is dat dit toetsenbord een heel kleine backspace toets heeft. Als ik dat had geweten had ik em niet gekocht, want ik zit er nog altijd wel eens naast.

De aanslag van de toetsen is redelijk kort. Ik vind dat wel fijn. Ik was een laptop toetsenbord gewend (Thinkpad T60) dus wilde graag ook een toetsenbord met een wat kortere slag dan de meeste standaard toetsenborden.

Bouwkwaliteit is niet bijzonder. Gewoon voldoende. Ik vind ook niet dat je dat meer kunt verwachten van een toetsenbord van nog geen 10 euro. Als je het toestenbord gewoon gebruikt waarvoor het bedoeld is functioneert het prima.

Door de USB aansluiting werkt het toetsenbord altijd en heb je geen gedoe met batterijen. Je krijgt er uiteraard wel weer een kabeltje voor terug, maar dat is voor mij geen probleem.

Het toetsenbord heeft verder geen multimediatoetsen of andere extra functionaliteiten. Gewoon een toetsenbord zoals het hoort te zijn dus.

Heb jij ook een Keysonic KSK-8004U?