Trust SC-5100 5.1 Surround Soundcard Review

Devilsleftnut 25 december 2012, 175 views

Trust SC-5100 5.1 Surround Soundcard

Pluspunten

Minpunten

• Slechte kwaliteit product. Een schande dat dit op de markt verkrijgbaar is. Bespaar je de 20 Euro. Koop een andere kaart.

Na mij wat ingelezen te hebben heb ik de Trust 5.1 Surround Sound Card aangeschaft. Ik had wat negatieve recensies gelezen IVM verliezen van kwaliteit in het geluid na een aantal weken maar ik wuifde deze recensies weg. Had ik dat maar niet gedaan. Het aansluiten ging makkelijk. Maar na 1 week gebruik begon mijn geluid te kraken. Mijn PC is erg schoon, ik verwijder geregeld het stof en onderhoud de PC goed. Dus daar lag het niet aan. Nu na een maand gebruik kan ik alleen nog maar heel zacht het geluid aan zetten op 1 van de 5 boxen omdat het anders alleen maar een groot kraak festijn te horen is. Op de headset werkt het nog wel redelijk. Maar zodra de volume iets luider wordt. Kkrrrrrrrrrraaaaak! Ik heb enorm veel spijt van de aanschaf van dit wan-product. Ik kan alleen maar adviseren om een geluidskaart aan te schaffen van een ander merk voor iets meer Euro's.

Heb jij ook een Trust SC-5100 5.1 Surround Soundcard?