Specificaties 9,7" (1024x768), Android 4.0, WiFi - Bekijk alle specificaties

Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" Zwart Review

jpzeegersNewbie 24 december 2012, 325 views

Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" Zwart

Pluspunten

• robuust ziet goed uit
  • je kan hem in alle zijdes gebruiken (mijn galaxy tab kan dit niet)

Minpunten

• intenet is erg traag kan ook geen google grome instaleren alleen apps uit een yarvik store
  • veel aps die ik wel op ander mobiele apparaten kan draaien kan ik niet vinden in de yarvik app store. Ook als je de apps via internet binnenhaald zijn ze niet te activeren
  • touchscreen werkt niet lekker, lijkt een vertraging in te zitten en blijft af en toe hangen
  • kreeg u-tube filmpjes erg moeilijk afgespeeld

Heb in feb 2012 een tab465 gekocht. Daar dit mijn 1e tablet was wist ik niet wat ik kon verwachten. Achteraf moet ik zeggen dat dit een miskoop was.
Je bent beperkt in de apps die je kan instaleren. Heb gekozen voor een android systeem omdat je alle aps zou kunnen draaien en niet gecensureerd zou worden in tegenstelling tot een ipad... Niets is minder waar met yarvik
Heb in sept uit ergernis een galaxy tab2 gekocht ben hier zeer te vreden mee.
Yarvik is nu in gebruik door mijn 7 jarige kids

Heb jij ook een Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" Zwart?