Intel Core i5-3470 Boxed Review

Shinji 22 december 2012, 1.538 views

Intel Core i5-3470 Boxed

Pluspunten

• VT-x en VT-d ondersteuning

Minpunten

• Minder overclock mogelijkheden (in tegenstelling tot K versie)

Voor mij een goede processor, betaalbaar en blijft koel genoeg in mijn kleine BitFenix Prodigy met de stock koeler (rond de 33 graden celcius idle). Deze gekozen voor de uitgebreidere virtualisatie ondersteuning die ik regelmatig voor testdoeleinden gebruik. Dit had ik liever dan de mogelijkheid tot eenvoudig overclocken. Ik blijf ze redelijk duur vinden maar aan de andere kant is het ook echt gewoon waar voor je geld.

Heb jij ook een Intel Core i5-3470 Boxed?

Meer advertenties